היכולת של צוות משאבי האנוש והרווחה בארגון שלכם ליצור חווית מיוחדות תלויה בכל כך הרבה גורמים ודרישות. יחד עם זאת, החוויה שאתם בוחרים ליצור חייבת להיות חוויה שמשדרת יוקרה ומאפשרת לכם לשלב בין פעילות במרחב עסקי לבין פעילויות גיבוש חברתיות לעובדים שלכם. כלומר, אם כבר אתם משקיעים, אז אתם רוצים להזמין חדרי מלונות יוקרתיים ולתכנן ערב גאלה לצוות על שפת הבריכה, תוך מחשבה על כל הפרטים הקטנים ותכנון התקציב בצורה הכי יעילה והכי נכונה שיש. ולכן, חשוב לכם לעבוד עם מלונות בתל אביב שכבר הצליחו להפיק אירועים דומים ויודעים איך לתת לכם את המענה והליווי שאתם רוצים לקבל על מנת להנות מהדרך וגם מהחוויה.
היכולת לנהל את האירוע, ולקבל את התמיכה שאתם צריכים
היתרון הגדול ביותר בעבודה עם רשת בתי מלונות לתכנון אירועים בהם יש לכם קהל גדול של אנשים הוא היכולת לנהל את האירוע בצורה מסודרת. לכם אין מספיק ניסיון בתכנון והזמנה של חדרי מלונות בתל אביב או מלונות באילת לאירוע. אבל הצוות יודע איך לעשות בשבילכם את המאמצים ולהבין מה אתם צריכים על מנת להצליח להביא לידי ביטוי את הציפיות שלכם לאורך האירוע. גם מבחינת חלוקת החדרים וניהול האירוח, מבחינת האוכל, החוויה וכל אספקט אחר שמעניין אתכם. הרעיון מאחורי התהליך הוא לשמר את סטנדרט השירות המקצועי בצורה קלילה, ובה בעת לדאוג להראות לאורחים חשיבה חדשנית בתכנון האירוע ובחוויית האירוח.
תיאום הציפיות – כנקודת הפתיחה לחוויית האירוע
בדיוק כמו כל תהליך הפקה של אירוע גדול אחר בחברה שלכם, גם בכל מה שקשור לתכנון של אירועים מיוחדים בסביבת מלונות בצפון, אתם רוצים לעבוד בשיתוף הפעולה המקצועי הקרוב ביותר עם הצוות של המלון. החל מהמנהלים שאחראיים על סידור החדרים ועד לצוות הקייטרינג שמתכנן את הארוחות. כל החלטה היא חשובה ותיאום הציפיות הוא זה שיוצר בשבילכם את חוויית האירוע המהממת שאתם מצפים לקבל כשאתם משקיעים כל כך הרבה מאמצים בחוויה.